QUESTION
سوالات متداول کاربران
ویراستی چیست؟

ویراستی شبکه اجتماعی محتوا محور ، با امکاناتی گسترده و جذاب است . ویراستی محلی برای گفت‌وگو هایی کوتاه ولی جذاب و تأثیرگذار می باشد که هدف آن ارتباط افراد شاخص و مسئولین و برندهای تجاری برای به اشتراک گذاشتن افکار خود با مخاطبانی فراوان است.


شبکه اجتماعی «ویراستی» با ارائه خدمت میکروبلاگینگ و سرویسی که مانند توئیتر، متن‌پایه است با در پیش گرفتن خط مشی مخاطب‌محور موفق شده است به سرعت پله‌های ترقی و رشد را طی کرده و در بین کاربران ایرانی، منطقه و بین الملل طرفدار زیادی پیدا کند.
ویراستی بستری برای تعامل در دنیای کلمات است .

ویراستی یک اپلیکیشن تحت وب است، این سکو شامل نسخه های وب و اندروید است که میتوانید نسخه PWA آن را روی انواع دسگاه ها نصب کنید.

دریافت ویراستی

این سکوی ایرانی قابلیت جهانی شدن را دارد، زیرا امکان ثبت نام برای افراد خارج از ایران را دارد و از همه مهم تر : از زبان انگلیسی، عربی و به زودی از دیگر زبان ها پشتیبانی می کند.

همه این ویژگی ها باعث شده است تا تعداد قابل توجهی کاربر از کشورهای منطقه (نظیر: یمن، عربستان، دبی، عراق، افغانستان و …) هم اکنون در ویراستی فعال باشند.

– فارسی (Persian)

– انگلیسی (English)

– عربی (Arabic)

کسب و کارها می توانند با استفاده از ویراستی خدمات برندینگ ، منابع انسانی و استخدامی، مشاوره و فروشگاه‌های خرده فروشی خود را معرفی کنند و از این راه نیازهای کسب و کار خود را پوشش دهند.

کاربر مدرن و باهوش اینترنت از تبلیغات تلویزیونی خسته شده است. مردم، تبلیغاتی را ترجیح می‌دهند که سریع و کمتر مداخله جویانه باشد و بتوانند آن را به دلخواه روشن یا خاموش کنند. تبلیغات در ویراستی دقیقاً همین است.

یکی دیگر از کاربردهای ویراستی استفاده از آن در دیجیتال مارکتینگ است. ویراستی علاوه بر اینکه در ازای مبلغی ویراست ها را به مخاطبان هدف‌گذاری شده نمایش می‌دهد، پایگاهی برای جذب مخاطب توسط محتوا هم هست.

بنابراین ویراستی بستری مناسب برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی فراهم آورده و این برای فعالان دیجیتال مارکتینگ فرصتی را ایجاد می‌کند تا با هزینه‌ای کم و محتوای باکیفیت و منحصربه‌فرد، مخاطبان بسیاری را جذب نمایند.

میکرو بلاگ ها و پروژه هایی از جنس توئیتر و ویراستی به یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است زیرا هم شامل کاربردهای شخصی است و هم به سرعت افراد مشهور برای ایجاد ارتباط صمیمی با طرفداران یا مخاطبان خود از آن استفاده می‌کنند.

برخی از مسئولین ، افراد مشهور و سیاست مداران کشور از کاربران مشهور ویراستی هستند. آن‌ها با به اشتراک گذاشتن روزانه محتوای مدنظر و حرف‌های خود، حس ارتباطی با طرفداران خود را تقویت می‌کنند که برای اهداف سیاسی و حزبی آنها نیزکاربرد دارد و همچنین برای افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند، جذاب و مهیج است.

ویراستی یک پروژه کاملا خصوصی است و برای رشد و تامین هزینه‌های سنگین تولید و نگهداری این پلتفرم بزرگ به حمایت فعالان این صنعت نیاز دارد. ویراستی برای همه کاربران برای همیشه رایگان خواهد بود.

فعالان اکوسیستم با پرداخت هزینه هایی برای نشان‌ها و برخی امکانات خاص از مسیر رشد و ماندگاری ویراستی حمایت می کنند. حساب‌های کاربری که دارای نشان‌ هستند بسته به نوع نشان‌، قابلیت‌ها و خدمات ویژه ای در ویراستی دارا می باشند که شامل موارد زیر می باشد:

• سیستم توصیه‌گر ویراستی، این حساب‌ها را بیشتر به مخاطبین معرفی می نماید.

• این کاربران در حساب کاربری خود، تبلیغات کمتری مشاهده خواهند کرد.

• می‌توانند تعداد بیشتری عکس و فیلم در یک ویراست درج نمایند.

• امکان نوشتن مقاله بر روی یک ویراست برای آنها فعال می شود.

• می‌توانند تصاویر و فیلم‌های حجیم‌تر و با کیفیت بالاتر بارگذاری نمایند.

• نشان ها شامل: شخصی، سرشناس، تجاری و سازمانی می‌باشد.

• و . . .

CONTACT
تماس با ما

ways to contact us

با ما تماس بگیرید
به ما ایمیل بزنید
آدرس مجموعه ما

ایران - مشهد

ساعات کاری

شنبه تا پنج شنبه

8 صبح الی 8 شب

جستجو کردن